מועדונים לבת מצווה – איך תבחרו את המועדון המושלם

אם גם אתם נולדת לפני שנות ה- 90, אתם צריכים לדעת – מסיבת בת מצווה זה כבר לא אירוע כמו פעם. כיום מסיבות בת מצווה הן מפגש חברתי לכל דבר, החגיגות בהתאם. מקום, וייב, דיג'יי, אוכל.
איך לבחור? הגעתם למקום הנכון.

אין ספק שעם השנים, אירוע בת המצווה הפך מאירוע קטן, משפחתי וצנוע לאירוע גרנדיוזי, מפוצץ וחובה בכל בית.
השאלה היא איפה לבחור? באיזה איזור? מה יהיה התוכן? ואיזה קייטרינג שווה להביא?
איך לבחור נכון מרשימת מועדונים לבת מצווה ואיזה יהיה הכי נכון עבורכם?

 

גדלתי כבר בת מצווה

כמעט כל מועדון בימים שלנו מקטלג את סוג המוצר וסוג האירוע ומאפשר כמעט לכל כיס לחגוג אירוע שמתאים לו. אין ספק שבחירת המועדון היא החלטה חשובה והיא תלויה בהתאם למצב הכספי הנתון, האווירה הנדרשת וכמובן – בהתאם למה שילדת בת המצווה רוצה ומרוצה.


כמה מפיק חשוב?

מאוד, כמעט בכל אולם או מועדון שמכבד את עצמו מספיק יש מפיק אירועים שאחראי שהערב שלכם ייראה הכי מושלם שאפשר. חלקם יישבו אפילו עם המשפחה בכדי להבין את האופי והאינטרקציה ויוכלו להבין ולנתח מה הכי נכון לכם וכמובן – לנסיכת הערב.
מעבר למפיק, חשוב לבחור דיג'יי נכון שיתמרן בין שירי ילדים ונוער לבין מוזיקה לקהל הטיפה יותר מבוגר. מכיוון שמדובר בבת מצווה המאזן אמור להיות מושלם בין אטרקציות\אוכל למבוגרים לבין מענה לצעירים. הרבה פעמים בבת\בר מצוות קורה מצב שתשומת הלב הלכה יותר מדי לקהל הצעיר ובסופו של יום הקהל המבוגר נאלץ להסתפק בשירי מקרנה ונקניקיות עם צ'יפס.

 

אטרקציות

כידוע, מעבר לריקודים, שירים ואוכל יש עוד אפשרויות יצירתיות להעסיק את הקהל. אין ספק שקהל ילדות בנות 12 זה עניין מאתגר, אבל אל חשש, ישנם מועדונים שמגיעים כבר עם חבילה כוללת של קריוקי, משחקי חברה, ריקודים ועוד. מעבר לזה, ניתן להשכיר קוסם, רקדנים או שאם הילדה גם אוהבת את תחום השירה, אפשר בהחלט להקליט שיר אישי ומיוחד שינוגן במהלך הערב.

 

כמה זה יעלה לנו?

עניין התשלום משתנה מאוד בין מיקומי המועדונים. מועדון בת מצווה בראשון לציון לדוגמא, המחירים נחשבים מאוד נוחים לכיס ביחס למועדונים בתל אביב.
המחירים ינועו בין 6,000 – 10,000 ₪ במועדונים היקרים.
עוד נתון שחשוב לשים לב אליו הוא עניין האטרקציות, במידה ואתם בוחרים לקחת את כולן? צפו למחיר בהתאם. אין ספק שזה ערב חייה של הנסיכה של הבית ואתם תתנו הכל עבודה אבל חשוב לזכור שישנם תמיד דרכים יצירתיות לחסוך כמה שקלים, כולנו עברנו תקופה קשה. ואפרופו תקופות קשות, זה המקום להגיד שהעסקים הקטנים רק מתאוששים מהמכה הכואבת ששנת 2020 הביאה עמה, אז במידה וההתלבטות שלכם היא אם לעשות בבית הפרטי או באולם? אני בימים האלה – אבחר באולם.

 

רחבת ריקודים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם