מלונות מומלצים בפורטוגל

הרפובליקה הפורטוגלית ידועה בזכות הצבעוניות שלה, הטבע הפראי, חופי הרחצה היפים והאווירה התוססת והשמחה המאפיינת אותה.

כל אלו מקנים לפורטוגל קסם מיוחד במינו ולמרות שהיא מתויירת לאורכה ולרוחבה, היא מצליחה לשמור על אותנטיות ובזכות כך מושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים מרחבי העולם אשר רוצים ללכת לאיבוד בין נופיה המרהיבים.

בביקורכם בפורטוגל תוכלו להנות מאתרי היסטוריה ומורשת מרתקים במיוחד שנשמרו היטב עם השנים ומציעים לכם הצצה לעבר עולם שאיננו עוד, חופים יפים עם מי טורקיז נעימים, נופים עוצרי נשימה, תצפיות מרהיבות ורומנטיות במיוחד, מבנים יפהפיים, טירות קסומות, שווקים ומסעדות עם אוכל טעים במיוחד. תהנו מאטרקציות לכל המשפחה, אירוח כיד המלך ואווירה כללית שמחה למדי. זהו יעד נפלא לבקר בו עם בני זוג, חברים או משפחה וההנאה מובטחת.

מזג האוויר החם והלח מאפשר חופשה נעימה יחסית לאורך השנה כולה, אומנם במקומות הגבוהים ביותר עשוי להיות שלג בחורף והמקומות הנושקים לקו המים יסבלו בתקופה זו מרוחות עזות שעשויות להפר את שלוות המטיילים והן להוביל לסגירת אטרקציות ומוקדי תיירות מסוימים.

אם כך, החודשים המומלצים ביותר לטיול ביעד הנחשק הם חודשי הקיץ, החל מחודש מאי ועד חודש ספטמבר, אך כדאי לקחת בחשבון כי זוהי עונת השיא מבחינת תיירות ולכן המחירים עולים וכך גם התפוסה בטיסות ובמקומות הלינה. אם תרצו לבקר בפורטוגל בחודשים אלה, המשמעות היא שלא כדאי לחכות לדקה ה-90 אלא להזמין את הדברים מראש.

מבחינת מלונות בפורטוגל – יש הכל מהכל ותוכלו לשריין את מקום הלינה בהתאם לאופי הטיול שלכם ולתקציב שתרצו להקדיש לנושא. אם מדובר בחופשה אורבנית תוכלו ללון למשל באתרים היסטוריים שהוסבו למלונות מפוארים ויפים במיוחד ואילו בחופשה כפרית או טיול תרמילאים תוכלו ללון במבנים כפריים אותנטים או באכסניות ולהנות מאווירה מיוחדת במינה לצד המקומיים.

 

מלונות מומלצים בפורטוגל:

ליסבון –

דבליו סי ביי ביוטיק הוטלס (WC by The Beautique Hotels): מלון בוטיק שמעוצב בסגנון "חדרי רחצה" מה שמקנה לו מראה ייחודי ומעניין במיוחד. הכניסה לילדים אסורה ולכן המקום מתאים למטיילים בודדים, או זוגות ומיקומו המרכזי, הנוף האורבני הנשקף מחדרי האירוח והעיצוב המקורי הופכים אותו למבוקש במיוחד.
בקרבת מקום תמצאו אטרקציות רבות, מסעדות, פאבים ותחבורה ציבורית.

 

פורטו –

וינצ'י פורטו (Vincci Porto): על גדותיו של נהר דורו, במיקום מרכזי ואווירה תוססת, שוכן מלון בעל 4 כוכבים המציע נוף קסום, ארוחת בוקר מצוינת, בר קוקטיילים נעים וחדרים מרווחים אשר מבודדים מרעש ומאובזרים ללא דופי המתאימים גם לאירוח משפחתי ובכך הופכים אותו לאהוב במיוחד על צעירים, מבוגרים ומשפחות עם ילדים.
בקרבת המלון נמצאות האטרקציות המרכזיות של העיר ובמרחק הליכה לא רב שפע מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות.

 

סינטרה –

קאזאס דה ביקיניה (Casas da Biquinha): דירות אירוח בלב ליבה של העיר האהובות במיוחד על משפחות עם ילדים וקבוצות צעירים עד 8 נפשות.
בדירות ויחידות הסטודיו תוכלו להנות ממטבח מאובזר, סלון נעים, חדר אמבטיה וחדרי שינה מעוצבים בפשטות אך לא יחסר לכם דבר.
האטרקציות המקומיות נמצאות במרחק הליכה קצר של לכל היותר 10 דקות הליכה ועבור אתרים מרוחקים יותר תוכלו להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית הסמוכה למתחם.

 

מפה של מדינה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם