מנטליסט לאירועים פרטיים

מירוץ החיים הסוחף הוא אינטנסיבי ומאתגר. השגרה שוחקת וקשה, אולם מדי פעם אנו מציינים אירוע מסוים – מסיבות ימי הולדת, יום נישואים, מפגשים משפחתיים וכדו'. אירועים אלו שוברים את השגרה ונותנים לנו קצת גיוון ורעננות בחיי היום-יום.

אנשים רבים בוחרים להזמין מפעיל אשר ימלא את האירוע בתוכן, ויכניס ריגוש והתלהבות בקרב המשתתפים. הזמנת מנטליסט לאירוע פרטי הינה דרך מעולה למלא את משבצת התוכן בצורה כיפית מהנה ומגבשת.

 

מה זה מנטליסט?

המילה מנטליסט נגזרת מן המילה ""mental באנגלית, אשר משמעותה "נפשי", "שכלי" או "רוחני". מנטליסט, הקרוי גם אומן חושים, מבצע תרגילים מתוחכמים בתחום המחשבה והנפש. על ידי מניפולציות והיכרות מעמיקה עם הכוחות הנפשיים הפנימיים של האדם, מסוגל המנטליסט לבצע פעולות מדהימות המציגות חוש שישי, נוסף על חמשת החושים המוכרים. היכנסו לכתבה המפורטת – https://www.makorrishon.co.il/mumlazim/346201.

 

האם למנטליסט יש כוחות מיוחדים?

ובכן, למנטליסט אין כוחות מיוחדים על טבעיים, אם כי הדברים שהוא מסוגל לעשות משאירים אותנו פעורי פה ונדהמים. באמצעות אבחנה בפרטים קטנים ושינויי התנהגות זעירים, מסוגל המנטליסט להסיק דברים רבים וללמוד רבות על האדם שמולו. אין מדובר על כוח הנוגד את המציאות, אלא לקיחת חוקי המציאות ומתיחת גבולותיהם.

 

האם מנטליסט מתאים לכל אירוע?

מנטליסט מקצועי מחזיק באמתחתו מגוון רחב מאד של תרגילים והופעות, ומסוגל להתאים את עצמו (בסגנון הדיבור, באופי הקסמים, בסדר המופע וכדו') לסוג האירוע. הופעה של מנטליסט מתאימה למגוון רחב מאד של אירועים, החל מיום גיבוש לצוות העובדים, דרך מפגש משפחתי שנתי ועד ימי הולדת לגמלאים.

חשוב לתת למנטליסט כמה שיותר מידע על אופי האירוע והרכב הקהל, על מנת שיוכל להתאים את עצמו בצורה הטובה ביותר עבור המופע הספציפי שלכם.

 

אילו תרגילים מבצע מנטליסט?

לכל מנטליסט יש את התרגילים המיוחדים לו ואת אופי הופעתו הייחודי, אולם באופן כללי ישנם מספר תרגילים הנפוצים בקרב כל אומני החושים:

 

כיפוף מתכות בכוח המחשבה

המנטליסט מסוגל לעוות ולשלוט בחפצי מתכת (ולא רק) באמצעות כוח מחשבתו בלבד ללא מגע או שימוש במגנטים.

 

קריאת מחשבות

המנטליסט מזמין אנשים מהקהל ומציג יכולת לקרוא את מחשבותיהם. כמובן שאין לחשוש מפעולה זו והמנטליסט לעולם אינו מבצע שימוש לרעה בכוח זה.

 

תקשורת טלפתית

מנטליסטים רבים מתקשרים עם מתנדבים מהקהל באמצעות המחשבה בלבד, ללא סימונים וללא דיבורים.

 

עירפול זיכרונות

תרגיל מקובל בהופעות של מנטליסטים הינו לגרום לאנשים להתקשות לזכור דברים פשוטים כמו כתובת מגוריהם, מספר הפלאפון שלהם וכדו'. אל חשש – השכחה הזו הינה זמנית בלבד, והמנטליסט אינו גורם לנזק כלשהו בשום צורה.

 

האם כדאי לבחור את המנטליסט הזול ביותר?

מנטליזם הינו מקצוע הדורש אימון ותרגול במשך שנים רבות. מתלמדים רבים מבקשים לתרגל את יכולותיהם על קהל חי ועל כן מורידים משמעותית את מחיריהם בכדי לפצות על העדר הניסיון. כמובן שתרגול הוא מבורך ורצוי, אולם יש לדעת כי רמת ההופעה של מתלמדים על פי רוב אינה מתקרבת לרמתו של מנטליסט מקצועי ומנוסה.

אלכוהול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם