5 מתנות יצירתיות ליום ההולדת של בת הזוג

במהלך חיי הזוגיות, אם מדובר בטרום הנישואין או לאחר מכן, תשלחו מאות זרי פרחים, תשלמו עבור אלפי כרטיסי קולנוע ותעניקו לאישה שלכם מה שמרגיש כמו מספר אינסופי של כרטיסי מתנה. עם זאת, כשאתה מחפש להראות לבת הזוג שלך כמה שהיא באמת מיוחדת לך, אותם מתנות ישנות פשוט לא ישכנעו אותה.

בין אם אתם יחד חמש שנים או 50, מתנות מסוגננות, אישיות ושימושיות הללו יבהירו עד כמה היא חשובה לכם, ותגרום לכם להרגיש שוב כמו זוג נשוי חדש. מתנה לבת הזוג צריכה לבוא עם מחשבה יצירתית לחלוטין. הנה מספר מתנות יצירתיות ליום ההולדת של בת הזוג שלכם:

 

אריזת מתנה

 

  1. עגילי פנינה – לא משנה מה הסגנון של בת הזוג שלך, עגילי היהלומים והפנינה הקלאסיים המאופיינים הללו בטוחים שישלימו את זה. ואם אתם עדיין לא נשואים – אבל תקווה שתהיו בקרוב, עגילי פנינה הם מסר חשוב עבורה שהיא חשובה עבורך ואתה מוכן להשקיע בזוגיות שלכם.
  2. קיר זיכרונות – אין כמו להיזכר ברגעים היפים והקסומים של הזוגיות שלכם. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לאסוף צילומים של רגעים מיוחדים מחייה, כולל תמונות ילדות שלה, תמונות מתקופות שונות בזוגיות שלכם, צילומים שלה עם הוריה ואחיה, תמונות יום סיום לימודיה ועוד. שים את כל אלה על קיר עם מסגרות בודדות, יחד, או בכל דרך יצירתית אחרת שתוכל לחשוב עליה. אתה יכול גם להיפטר מהמסגרות, לשים הכל על חוט ולהניח את החוט על הקיר.
  3. מתנה לטיפול בספא – כולם אוהבים ספא. אתה יכול לתת לה טיפול בספא מפנק, גם אם אתה חושב שהיא תעבוד ביום הולדתה, תן לה מתנה לספא בסמוך למשרד. שני דברים שכדאי לזכור כאן הם לוודא שיש לה מספיק זמן פנוי ושהספא לא נמצא רחוק מהעבודה, כך שאף זמן לא יאבד בנסיעה לעבודה. אם היא לוקחת את יום החופשה, אין דבר טוב יותר מאשר להתפנק ביום ספא מפנק במיוחד.
  4. תן לה מהפך – יש סוכנויות שונות ואפילו אנשים העובדים כסטייליסטים ועוזרים לאנשים להשיג מהפכים. תוכלו ליצור קשר עם איש מקצוע ולעיין בפרויקטים של סטיילינג פרטני. בהתאם להעדפותיה של אשתך, אתה יכול למסור לעיצוב הסטייליסט על הבגדים, האביזרים והאיפור. לחלופין, אתה יכול לבקש מהסטייליסטית לבצע שינוי סגנון מלא ולהעניק לאשתך מראה שונה לחלוטין ממה שהיא משחקת בקביעות.
  5. תכשיטי יום הולדת מיוחדים – כמעט כל הנשים אוהבות תכשיטים, אך זו שתתנה לה ליום הולדתה צריכה להיות שונה ומיוחדת באמת. וודא שאתה יודע איזה סוג תכשיטים אשתך הכי אוהבת, כמו שרשרת, עגיל, טבעת יהלום, צמיד וכו'. ברגע שאתה בטוח בזה, אתה יכול להחליט על כמה עיצובים או סגנונות שאתה חושב שהיא הייתה רוצה. בכדי שיהיה מיוחד במיוחד, אולי תוכלו להוסיף את אבן המזל שלה לתכשיט. כמו כן, תוכלו לחרוט הודעה קטנה על תכשיט, כך שהיא תמיד תוקיר אותה לנצח.
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם