טיפים לבחירת מתנות לעובדים לראש השנה

אש השנה הולך ומתקרב, ובהתאם העובדים מתחילים להריח את המתנות שאותן הם עומדים לקבל בקרוב. בין אם מדובר על כמות גדולה של עובדים חדשים ובין אם העובדים שלכם מלווים אתכם בארגון לאורך זמן, כדאי לרענן מדי פעם את המתנות שאותם אתם מעניקים. אם הרגלתם את העובדים למארז עם שני בקבוקי יין ושתי כוסות מהודרות, זה הזמן להוריד את האבק מהכתפיים ולהתחדש עם מתנות שאף אחד מהם לא ישכח. לא יודעים מאיפה להתחיל? הנה כמה טיפים לבחירת מתנות לעובדים לראש השנה.

מתארגנים על מתנות כדי לסמן וי? הנה הטעות הראשונה שלכם מתנות כאלה הן מתנות שכולנו כבר מיצינו די ממזמן,  ואל תתפלאו אם תיתקלו בריכולים במזדרון על חוסר ההשקעה שלכם במתנות. אז בואו נראה איך עושים את זה נכון.

מתנות לעובדים לראש השנה הוא משהו שכולם מצפים לו, ובינינו? אפשר להבין למה. העובדים נותנים מהזמן והאנרגיות שלהם לאורך כל השנה כדי שהעסק שלכם יוכל להמשיך ולפעול בצורה תקינה וטובה, ומלבד להגיד להם פה "תודה רבה " ושם "יופי של עבודה", הם מצפים גם לאיזשהו תגמול הולם ומפנק – ואפשר לגמרי להתחבר לזה.

אז בראש ובראשונה חשוב לחשוב על מתנה שימושית בתור מתנות לעובדים לראש השנה. מתנה שאין מה לעשות איתה היא מתנה שתתקבל בחצי חיוך והרבה אכזבה, וככל כנראה גם תעבור הלאה לחברים או בני משפחה שחוגגים יום הולדת או עורכים חנוכת בית. מתנות לא שימושיות גורלן לעבור בין ידיים, ואתם לא באמת רוצים שהעובדים שלכם יזכרו אתכם בתור נותני המתנות האלו. נסו להבין כמה שימושית המתנה, וכך תוכלו לבחור בתבונה.

 

השקיעו מחשבה – גם אם זה לוקח קצת יותר זמן

אין יותר מתסכל מלקבל מתנה ולהרגיש שאף אחד לא באמת חשב על המקבל שלה בזמן הרכישה. לעומת זאת, קבלה של מתנה יצירתית מראה שיש מישהו שחושב כמה צעדים קדימה, על מה יהיו התחושות של מקבל המתנה וינסה להלהיב אותו. מתנות לעובדים לראש השנה הן הזדמנות נהדרת גם להגיד תודה, אך גם להשקיע ובעצם להגיד לעובדים שלכם ללא מילים – אנחנו ממש שמחים שאתם העובדים שלנו.

 

איפה אפשר להתארגן עם מתנות לעובדים לראש השנה?

חברת גיל גיפט היא אחת החברות הכי מקצועיות בארץ למתנות לעובדים לראש השנה. מעבר למתנות כאלו, ניתן למצוא אצל חברת גיל גיפט מתנות גם לשאר החגים והמועדים, והמתנות הן מגוונות, שימושיות והכי חשוב – מקוריות ויצירתיות. אם אתם מתלבטים וזקוקים לעזרה, צוות גיל גיפט ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם את המענה הנכון לחברה ולעובדים שלכם. אז שיהיה בהצלחה וחג שמח!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם