מתנת יום הולדת מושלמת לילדה

כל הילדים אוהבים לקבל מתנות. רגע פתיחת המתנות הוא רגע מפתיע, משמח, משעשע ולפעמים קצת מאכזב, אבל תמיד זהו רגע שכולם מחכים לו. מי שלפעמים פחות מחכה לרגע הזה – הוא מי שצריך לכתת רגליים בין החנויות ולמצוא מתנה מושלמת, שתתאים לתקציב, שתהיה מספיק מרשימה ושתתאים כמובן לאופי הילדה, תבטיח שהיא תשמח לקבל אותה ותיהנה ממנה. אז איך עושים את זה? איך בוחרים מתנה מתאימה לילדה? הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור.

 

4 טיפים לבחירת מתנת יום הולדת לילדה

  1. בחירת התקציב – אם אתם קונים מתנה לילדה מהכיתה, או מהגן, תוכלו לבדוק מה התקציב המקובל עבור מתנה בקרב שאר ההורים. אם הילדה היא חברה טובה של הבת שלכם – כדאי שתגדילו את התקציב ותשקיעו קצת יותר. אם מדובר בבת משפחה, או בקרבה גדולה אחרת – הרי שתצטרכו לחשב מסלול מחדש ולקבוע תקציב הולם, שיתאים למעמד ויכבד את ילדת יום ההולדת ואת משפחתה וגם יקבע את הרף למתנת יום ההולדת שאתם, או ילדיכם תקבלו כשיגיע הזמן.
  2. היכרות עם הילדה – תמיד אפשר וכדאי לשאול את ההורים – מה היא צריכה, או מה היא אוהבת. האם יש לה תחביבים? מה היא אוהבת לעשות בשעות הפנאי? מה היא אוהבת לעשות עם חברות? תוכלו להתאים כך את המתנה לילדה. לילדה שאוהבת לצייר למשל, תוכלו לקנות ערכת יצירה, המגיעה בקופסה יפה עם כמה סוגי צבעים. ערכות כאלה מגיעות במגוון מחירים ויכולות להתאים לכל תקציב.
  3. שילוב בין שימושי למהנה – מתנת יום הולדת צריכה להיות קודם כל כיפית ונעימה, אך אין ספק שמתנה, שהיא גם שימושית, היא הרבה יותר מוצלחת. לכן נסו למצוא משהו שיכול לתת מענה לכמה צרכים בבת אחת. למשל משחק, או צעצוע – מתאים מאוד לגילאים הצעירים יותר ולגילאים הבוגרים יותר, אפשר למצוא מתנה שמהווה קישוט לחדר, או גאדג'ט שימושי ומדליק, או דווקא משהו שיכול לאפשר לילדה להתפנק ולהתנחם בו.
  4. מתנה קלאסית ועל זמנית – אם קשה לכם עם בירורים ואתם מחפשים משהו שקל לבחור, שכל ילדה תאהב, בכל גיל, כדאי לבחור מתנה קלאסית. אחת האפשרויות המוצלחות היא דובי ענקי.  מתנה כזו מגיעה במגוון תקציבים – החל מכמה עשרות שקלים ועד כמה מאות שקלים – בהתאם לגודל הדובי. דובי ענק יכול להגיע לגודל של שניים וחצי מטרים ולתפוס מקום מכובד בבית. מחקרים מראים, כי ילדים שישנים עם דובי מדווחים על תחושת ביטחון ונוחות, תחושת הפחד לפני השינה פוחתת. בגילאים מסוימים הם גם נעזרים בדובי לצורך ביטוי רגשי באמצעות משחק – כמעט כמו עם בעל חיים אמיתי. מתנה כזו אפשר גם להזמין אונליין – ישירות מאתר האינטרנט ולחסוך הרבה זמן וכאב ראש.

דובי

היצמדו לטיפים הללו ונסו ליישם לפחות אחד מהם – והבטיחו קניה מוצלחת של מתנה לילדת יום ההולדת!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם