מנר שהופך לשמן ועד לקרם לגירוי – סקירה על קרמים לאורגזמה

חיי מין בריאים ממלאים תפקיד חשוב במערכת היחסים של נשים, בבריאות הנפש שלהן ובביטחון שלהן. עם זאת, כמעט 1 מכל 3 נשים סובלות מבעיות מיניות, כמו ליבידו נמוך, יובש בנרתיק או חוסר יכולת לחוות אורגזמה, שעלולות לשחוק את האינטימיות.

אם יחסי מין מתחילים להרגיש כמו מטלה או שזה פשוט לא מרגש כמו שהיה פעם, ישנם בשוק מוצרים שיכולים לעזור. ממגבירי הליבידו הנשי ועד לקרמי עוררות מיידית, לא חסרים מוצרים לבחירה.

סקרנו כמה ממגבירי הליבידו הטובים ביותר בשוק כדי לעזור לך למצוא את המוצר המתאים לצרכים שלך. בעוד שלמוצרים מסוימים יש ביקורות מדהימות ומספקים תוצאות מצוינות, ישנן כאלה שמהווים בזבוז כסף מוחלט. המשיכי לקרוא כדי לבחור את המוצר שיתאים לך ביותר.

ויגורל

ויגורל הוא קרם עוררות מיידית לנשים הפועל להגברת תחושות החשק המיני, שיפור ההנאה והקלה על יובש בנרתיק. המרקם העדין של ויגורל יוצר תחושת עקצוץ קרירה שמעצימה כל מגע, וכתוצאה מכך ניתן להגיע לאורגזמות חזקות יותר ולהנאה מינית מקסימלית.

פרובסטרה

פרובסטרה הוא תוסף יומי שמומלץ על ידי רופאים, הוא נועד להגביר באופן דרמטי את תשוקת האישה והנאתה ממין. לכל אישה מגיעים חיי מין מלאים בתשוקה, חשק מיני ואורגזמות מספקות. לכן פרובסטרה משתמשת במרכיבים הטבעיים כדי לעזור:

– להגביר את הליבידו הנשי

– לשפר את ההנאה המינית

– להגביר את הסיכוך בנרתיק

– להגדיל את עוצמת האורגזמה

ג'ל HerSolution

ג'ל זה מסייע בהגברת החשק המיני לנשים שחוות יובש בנרתיק בכך שהוא מעניק להן עזרה נוספת בשימון הטבעי ובתשוקה המינית שלהן. הג'ל מסייע במצבים וגורמים רבים המובילים לחשק מיני נמוך, כגון גיל המעבר, אמצעי מניעה ולחץ.

הג'ל מגיע עם הוראות בנוגע לאופן השימוש בו על מנת לקבל את התחושה החמה, הרטובה והפרועה. עליך למרוח את הג'ל על אזור הדגדגן לקבלת התוצאות הטובות ביותר. הג'ל משפיע על כלי הדם שלך, מרחיב אותם כדי להגביר את זרימת הדם וכך גם את ההנאה.

נרות ריחניים

לריחות, יחד עם גורמים רבים אחרים, יכולה להיות השפעה על החוויה המינית – אם כי אולי לא בהכרח תוכלו להבחין בכך באותו הרגע. מחקרים מראים שניתן להגביר חוויות מיניות כאשר מתייחסים לריח, כולל חוויות מיניות נעימות יותר ותדירות גבוהה יותר של אורגזמות לנשים. לכן, שימוש בכל סוג של נר ריחני, בריח מעורר מינית, יכול לשפר את החוויות המיניות.

גלולות HerSolution

גלולות אלה מהוות תוסף יומי המשמש כמגביר ליבידו לנשים שחוות שינויים הורמונליים הקשורים לגיל המעבר, מחזור, מתח ועוד. הן נועדו לאזן את ההורמונים שלך ולהגדיל את החשק המיני לטווח הארוך.

 

למידע נוסף, בנושאים הקשורים לעולם הסקס, כמו הלבשה תחתונה סקסית  – לחצו כאן.

אורגזמה

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם