עובד באירועים כבר שנים – האם מגיע לך פטור ממס הכנסה?

 חבות המס קובעת לכל אזרח את סכומי המס שעליו לשלם בגין ההכנסות שלו. סכומי המיסים נקבעים לפי פרמטרים שונים כמו סכום ההכנסה, מצב משפחתי ועוד. אך חשוב לדעת שיש לא מעט מצבים בחיים בהם אנשים יכולים להיות זכאים לקבל פטור ממס. זאת בגין תנאים שמפורטים בחוק ומתקיימים אצלם.

 

עבודה באירועים ופטור ממס הכנסה

אדם שעובד באירועים ומשתכר מהענף בסכומים גבוהים מהתקרה הפטורה ממס, יהיה חייב באופן רגיל בתשלומים למס הכנסה. כמובן שעל פי המצב ועל פי נתונים אישיים יש לבדוק כל מקרה לגופו. זאת כדי לקבוע בוודאות מהם הזכויות של העובד, ובהתאם לאיזה חוק ניתן לפטור אותו מתשלומי מס הכנסה. לדוגמה, במידה והעובד מוגדר כנכה ברמה של למעלה מ 89% הוא יהיה זכאי לקבל פטור ממס הכנסה עד לתקרת הכנסות מסוימת כפי שהיא מפורטת בחוק.

 

תשלומי פיצויים מעבודה ופטור מתשלומי מס

מעבר לתשלומי מס הכנסה מעבודה יש להתייחס לתשלומי מיסים בגין הכנסות של תשלומי פיצויים או משיכת כספים מקופות חיסכון. באופן הרגיל משיכות כאלו תהיינה לרוב חייבות במס הכנסה. אלא אם כן יש סיבה מסוימת שתביא לכך שלאדם תהיה זכאות לקבלת פטור מתשלומי מס הכנסה. במידה והנכם מעוניינים למשוך את כספי קרן הפנסיה שחסכתם לאורך שנות העבודה שלכם, עליכם לערוך בירור לגבי תשלומים למס הכנסה.

 

מיצוי זכויות ובירור מקצועי

אם אזרח מושך את כספי הפנסיה שהוא צבר במהלך שנות העבודה שלו, וזאת לפני גיל פרישה, יופרשו מהכספים הללו באופן טבעי אחוזים משמעותיים מהסכום. כדי למנוע מצב כזה חשוב לפנות לגורם מקצועי או לעורך דין מומחה בתחום פטור ממס הכנסה, זאת כדי לבדוק היתכנות לקבלת פטור בגין סיבה כזו או אחרת. כאשר מתברר שיש דרך לפטור את המשיכה ממס, ניתן לחסוך סכומים משמעותיים של כסף.

 

לפנות אל חברת מימוש זכויות מוכחת

כדי לממש זכויות ולהבטיח שאתם מקבלים את המקסימום שמגיע לכם על פי חוק, הדבר הנכון הוא לפנות אל חברה המתמחה במימוש זכויות ללקוחות. חברה כזו מעמידה לרשותכם צוות מקצועי של עורכי דין ומומחים מתחום הזכויות. בעזרת החברה תוכלו להוביל מהלך יעיל ומהיר בו תמצו את האפשרויות שעומדות בפניכם, ותקבלו את מיטב הזכויות שמגיע לכם לקבל כחוק.

 

לסיכום הנושא,

אם אתם עובדים באירועים כבר שנים, ואתם רוצים לבדוק את הזכאות שלכם לקבלת פטור ממס הכנסה, אתם צריכים לדעת שיש בהחלט דרך לקבל פטור ממס, אם אתם זכאים לכך. כדי לממש את הזכאות אתם צריכים אתכם חברה מקצועית שמצטיינת בתחום מימוש זכויות. צוות מקצועי שמכיר את הביורוקרטיה ואת פרטי החוק, המקצוענים יובילו אתכם בבטחה לכל אורך התהליך ועד לקבלת הפטור המיוחל שיחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים.

מטבעות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם