עיצוב בלונים בתנאי חוץ: דברים שכדאי לדעת

הטרנד הבולט של השנים האחרונות הוא עיצוב בלונים לאירועים, באמצעות הזמנה מחברה מקצועית. במאמר זה נעניק לכם הצצה מיוחדת לתוך עולם עיצוב הבלונים, רגע לפני ההזמנה לאירוע שלכם.

עיצוב בלונים בתנאי חוץ: מה חשוב לדעת?

עיצוב בלונים לאירועים בתנאי חוץ נחשב לאחד התחומים המורכבים בעולם הבלונים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בבלונים מעוצבים אשר צריכים להחזיק מעמד, למשך שעות רבות. משום כך, נדרש מיומנות והבנה לא רק בהרכבה של העיצוב אלא גם בבחירת חומרי הגלם, וזאת בכדי להבטיח את כדאיות ההשקעה הכספית. חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של עיצוב בלונים משתמשת בציוד מתקדם אשר כולל בלוני גז איכותיים וכן רוכשת בלונים עמידים במיוחד. עיצוב בתנאי חוץ מחייב חשיבה מעמיקה לא רק על מילוי הבלונים אלא גם הרכבה של הבלונים באופן ייחודי ומעוצב, ולכן יתבצע תהליך של תכנון ועיצוב באמצעות מעצב בלונים מנוסה. מעצב בלונים ידע לבצע את ההתאמות הנדרשות הן מבחינת תנאי השטח, והן מבחינת גודל המיצג. כך לדוגמא, במידה ואתם עורכים אירוע על חצץ, ייעשה שימוש בציוד מיוחד אשר נועד להבטיח כי הבלונים לא יתפוצצו כתוצאה ממגע עם השטח. יתרה מכך, כיום פותחו כלים מיוחדים אשר מאפשרים לבצע הגבהה של הבלונים, ולכן בעת יצירת קשר עם חברה מקצועית חשוב מאוד לוודא כי החברה מכירה את תנאי השטח, לצורך יצירת עיצוב מנצח.

בחירת בלונים לצורך יצירת תפאורה מושלמת לאירוע בתנאי חוץ

כאמור, הבלונים בהם משתמשים לצורך יצירת עיצוב בתנאי חוץ הינם בלונים ייחודים אותם לא ניתן לרכוש בחנויות. מדובר בבלונים עמידים אותם מזמינים מראש, כאשר את הבלונים ניתן לבחור מבין מגוון רחב של צבעים, טקסטורות וגדלים. לרוב, עיצוב בלונים בתנאי חוץ כולל שער מעבר לאירוע וכן בלונים אשר מפוזרים באזור, ולכן מעצב בלונים מומחה יתכנן את המרחב בהתאם לסוג הבלונים כאשר חלקם יהיו ממוקמים על הקרקע באמצעות אביזרי עיגון וכן תלייה של הבלונים באמצעות חוטים, על גבי העמדות או הכיסאות. טווח המחירים בעבור בלונים עמידים הוא נוח, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות, זאת בכדי לבצע בחירה של בלונים איכותיים אשר ישלימו את המראה הכללי של האירוע, תוך שימת דגש על התאמה לתקציב. בין אם מדובר בשטח פתוח או מסעדה לאירועים בתל אביב, זכרו כי בחירה של חברה היא המרכיב להצלחה, וחברה אשר מתמחה בתחום ומעניקה שירות מיומן ומומלץ הינה חברת eballoon.

בלונים

Eballoon – בלונים מעוצבים לאירועים

חברת eballoon הינה חברה מובילה אשר מספקת מגוון פתרונות לעיצוב האירוע באמצעות בלונים, בהתאם לקונספט של האירוע. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם באמצעות האתר, לצורך יצירת עיצוב בלתי נשכח המבוסס על בלונים מעוצבים, בתנאי חוץ.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם