צ'ק ליסט לאירוע חברה – מהם הדברים החשובים ביותר שאסור לוותר עליהם

הקמה של אירוע חברה בכל סדר גודל שהוא מצריכה ידע מעמיק שנוגע לתחומים שונים. המדריך הנוכחי יאפשר לכל אחד לארגן אירוע חברה באופן הטוב ביותר גם מבלי לדעת לעומק את התחום. הישארו אתנו ותוכלו לגלות תוך כמה רגעים בלבד מהו הצ'ק ליסט שאתם צריכים להכין לפני שתקיימו אירוע חברה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שהגענו לאירוע חברה של בת הזוג שלנו והופתענו לגלות מהדלות שהייתה במקום. שכן, במקום לקבל קייטרינג מפנק לארוחת ערב, חיכו לנו חטיפים ושתייה קרה. מדובר בחטיפים מלוחים ממש כמו שיש בימי הולדת של ילדים. אם לא די בכך, לא היה מנחה לאירוע או הופעה כלשהי, כך שכל הנוכחים מצאו את עצמם די אבודים במקום. לאחר המקרה הזה הבנו שצריך לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת מהו הצ'ק ליסט לאירוע חברה מושלם.

 

הדבר ה- 1 החשוב ביותר שאסור לוותר עליו – שף בשרים

אם תפנו אל חברה שמתמחה בתחום של הפקת אירועי חברה אתם תשמעו קודם כל שהאוכל הוא אחד הדברים החשובים. אם תחשבו רגע על עצמכם. כשאתם מגיעים לאירוע חברה, הדבר הראשון שעולה לכם בראש זה האוכל. אתם כנראה מדמיינים איזה אוכל יוגש והאם הוא יהיה בשרי או חלבי. אז כדי לגרום לעובדים שלכם ליהנות במקסימום מהאירוע, עליכם להזמין שף בשרים   שיכין במקום מגוון בשרים איכותיים לכל באי האירוע.

 

הדבר ה- 2 החשוב ביותר שאסור לוותר עליו – מיזוג

שימו לב. זה לא משנה אם אתם עורכים את האירוע בקיץ, בסתיו, בחורף או באביב. בכל מקרה שהוא, עליכם לדאוג שיהיו אמצעי מיזוג הולמים במקום. שכן, מזג האוויר בארץ לא צפוי. כך שאתם יכולים לסבור שיהיה יום נעים ולגלות שמדובר על יום שרבי. על כן, עליכם לבדוק שלמקום האירוע יש את ציוד המיזוג המתאים לעונה, למשל:

  • מזגנים ניידים
  • מאווררים
  • פטריות חימום ועוד

 

הדבר ה- 3 החשוב ביותר שאסור לוותר עליו – מפעיל

אי אפשר להזמין את העובדים שלכם לאירוע חברה מבלי להביא מפעיל למקום. אתם כמובן יכולים לבחור את המפעיל המתאים לכם ולעובדים. אבל שלא יהיה לכם ספק. אירוע ללא מפעיל עלול להיות משעמם וחסר תוכן. אם אינכם יודעים מהו המפעיל שיכול להתאים לעובדים שלכם, דעו שהדרך הטובה ביותר לבדוק זאת היא באמצעות סקר.

פשוט תשלחו להם סקר למייל ותאפשרו לכל אחד לבחור אם הוא רוצה למשל סטנדאפיסט, קוסם, הרצאה או משהו אחר. לאחר מכן, תבחרו את התשובה שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהו הצ'ק ליסט שאתם חייבים שיהיה לכם לקראת ארגון של אירוע חברה. כעת, אתם יכולים להתחיל בארגון האירוע.

אירוע חברה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם