רעיונות לאירוח בבית

אירוח בבית מהווה הזדמנות מצוינת לספק לאורחים ולבני המשפחה אוכל משובח וזמן איכות. אולם, על מנת לבצע זאת באופן האיכותי ביותר אספנו בעבורכם מספר רעיונות לאירוח בבית, כך שתוכלו להיות בטוחים כי האירוח שלהם יהיה מושלם.

אירוח בבית – הדרך הקלה ביותר לארח

אירוח בבית מהווה הזדמנות נהדרת בעבורכם לארגן ערב גיבוש לבני המשפחה, עובדים או חברים. כיום, מדובר בדרך אירוח אהודה מאוד, וזאת לאור העובדה כי רבים הבינו כי האווירה האינטימית בבית מאפשרת לבלות זמן איכות כמו גם הירגעות לאחר שבוע עמוס או הפסקה לרגע ממרוץ החיים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת לארח בבית חשוב לחשוב על אין ספור פרמטרים, הכוללים את העיצוב, מספר האורחים המוזמנים וכמובן – נושא ההסעדה. על כן, אספנו בעבורכם מספר רעיונות לאירוח בבית:

מארחתParty

  • חשיבה על קונספט – על אף כי האירוע מתקיים אצלכם בבית, מומלץ לחשוב על קונספט לאירוע עצמו, וזאת על מנת לגרום לאירוע לקבל נופח מעניין ומיוחד יותר. אם למשל האירוע קרוב לחג פורים, ניתן לבקש מהאורחים להגיע עם מסכות, ולעצב את הבית בסגנון פורימי שמח ומבדח. בנוסף, מומלץ לחשוב על קונספט אשר מתאים לגיל של האורחים כמו גם לרצונות, כפי שלמדתם להכיר על בסיס היכרות אישית.
  • עיצוב – מומלץ לעצב את השולחן כמו גם חללים נוספים בבית באמצעות פריטים דקורטיביים כדוגמת צלחות מהודרות, פרחים ונרות אשר ניתנים לרכישה דרך חנויות אשר מתמחות בנושא או באמצעות פריטים אשר נמצאים אצלכם בבית, ועדיין לא עברו שימוש.
  • הזמנת מגשי אירוח – הזמנה של מגשי אירוח הפכה לרכישה פופולרית מאוד, וזאת לאור העובדה כי הזמנה של מגשים כאלו יכולה להקל באופן משמעותי על יכולת הארגון, כמו גם למנוע בזבוז של זמן ומאמץ כתוצאה מעמידה ממושכת במטבח. כיום, באמצעות חברת Munier אשר נחשבת לחברה המובילה והגדולה בענף ניתן להזמין מגשי אירוח חלביים לאירוע אשר מתקיים אצלכם בבית, בהתאמה אישית למספר האורחים, הטעם האישי כמו גם התקציב. למידע נוסף ניתן ליצור קשר במספר 03-7207778.
  • מתנות – במידה ומדובר באירוע אינטימי בחיק המשפחה או החברים הקרובים, מומלץ לרכוש מתנות קטנות אשר יותירו רושם על האורחים, כמו גם יראו עד כמה הם חשובים לכם. חשוב לזכור כי ניתן לרכוש היום מתנות קטנות בעשרות שקלים בלבד ממגוון חנויות אשר מתמחות בנושא, ויודעות להתאים את המתנות לסוג האירוע והאירוח עצמו.
  • הפעלה – אירוח בבית מאפשר לכם להתפרע עם רעיונות, ועל כן מומלץ מאוד לבצע חשיבה על הפעלה אשר מתאימה לטעם האישי של האורחים. ההפעלה יכולה להתבצע ע"י איש מקצוע או על ידכם, כמו למשל ביצוע שאלון טריוויה עם כלל המשתתפים, קריוקי או הזמנה של אמן על חושים.
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם