רשימת מתנות לגבר – אילו דברים כדאי לקחת בחשבון

לפעמים כדי להעניק למתנה לגבר שלך לא צריך סיבה מיוחדת.

בין אם מדובר על יום האהבה, יום נישואין, יום הולדת או סתם יום שבו את מרגישה אליו אהבה גדולה יותר מבדרך כלל – כל יום יכול להוות קרקע פוריה להענקת מתנה שתשמח את הגבר שלך.

אולם לפעמים הכוונות הן טובות אך המתנה הנבחרת לא ממש משמחת אותו, כי היא עלולה להעיד בעצם על מסר סמוי שאת מנסה לשדר.

אז כדי שלא יווצרו בלבולים הכנו במיוחד בשבילך את המאמר הבא: רשימת מתנות לגבר – אילו דברים כדאי לקחת בחשבון.

 

קנייה של בושם – מתנה נהדרת אבל טריקית

אחד הדברים הכי מושכים ומענגים אצל הגבר שלך הוא הריח שנודף ממנו. בין אם הריח מגיע מהדאודורנט, האפטר שייב או הבושם שלו – תמיד כיף לדעת שהגבר שלך מטופח ומריח נעים. אם את רוצה לקנות לו מתנה שווה במיוחד, קני לו את הבושם שבו הוא משתמש גם ככה ותהיי בטוחה שאת בדרך לשמח אותו ממש. אולם קנייה של בושם אחר לגבר שלך עלולה להעיד על כך שאת אולי לא אוהבת את הבושם שלו, וכאן כבר יש בעיה. בושם הוא חלק מרשימת מתנות לגבר אך ורק כאשר מדובר באותו הבושם או בבושם שאת יודעת בוודאות שהוא רוצה, אז בדקי היטב את הנושא לפני שאת הולכת וקונה אותו.

 

רשימת מתנות לגבר – אילו דברים כדאי לקחת בחשבון

יכול להיות שדמיינת עם הגבר שלך מלא בתכשיטים: שרשרת מעוצבת, עגיל עדין באוזן, צמיד עבה ועוד, אולם לא בטוח שזה הסטייל שלו. אם תסתכלי על רשימת מתנות לגבר ותראי שם "תכשיט" לא כדאי ישר לקפוץ על המציאה, אלא לחשוב – האם הגבר שלי באמת ילך עם התכשיט? האם הוא יחשוב שאני מסמנת לו שאני לא מספיק אוהבת את הסטייל הנוכחי שלו? אם את יודעת שהגבר שלך קליל ויכול לזרום עם תכשיטים למרות שהם לא מאפיינים אותו בדרך כלל – לכי על זה, אבל אם יש לך אפילו צל קטן של ספק – אנחנו מציעים לך לעבור לרעיון הבא.

 

רוצה לקחת את חיי המין שלכם צעד אחד קדימה? זה בדיוק בשבילך

כשמדברים על מתנות לגבר תמיד מדברים על הדברים המובנים מאליהם, אבל מה שחשוב לדעת הוא שיש עוד עולם שלם של אפשרויות שנשארת איכשהו תמיד מתחת לרדאר ואף אחד לא טורח להזכיר, וחבל. אחת המתנות לגבר היותר מדליקות שאת יכולה להביא לו קשורה במוצרים טבעיים שמשפרים ביצועים במיטה. לא, זה ממש לא אומר שאת לא מרוצה מאיך שיחסי המין שלכם נראים היום, אבל אם אפשר להעצים אותם יותר – אז למה לא בעצם? היכנסי לאתר https://natural-viagra.co.il עוד היום ובחרי את המתנה שתעלה אתכם על הגל. אז שיהיה במזל טוב ותהנו!

 

שי לגבר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם