תאורות צבעוניות ואפקטים שישדרגו לכם את המופע

כל חובב מוזיקה והופעות מכיר את הרגע הבא: הבמה מוחשכת לחלוטין.

התאורה הולכת ומתבהרת, שדרן האירוע מזמין את הלהקה לעלות ובום! מופע של אור, תאורה על הקהל, מכונות עשן והצלילים כובשים את מתפקדי ההופעה.

אנו לא חושבים על כך מספיק, אך לתאורה יש תפקיד קריטי בהצלחתו של מופע לפחות כמו של מערכות ההגברה.

בין אם מדובר בעולם התיאטרלי או המוזיקלי, הנה תאורות ואפקטים שיבדילו את המופע שלכם משל אחרים.

 

מיקסר

אי אפשר לדבר על הגברה ותאורה לאירועים מבלי להדגיש את חשיבותו של כלי זה. המיקסר הוא מה שמתווך את הסאונד מהמיקרופונים ומערכות הפעלת המוזיקה השונות לרמקולים. מיקסר איכותי יאפשר תיווך סאונד איכותי, מעבר למערכות הבסיסיות המובנות ברמקולים. בנוסך לכך, למיקסר יש פלטת אפקטים שניתן להוסיף אותם על הסאונד ולשפר אותו ולערוך אותו.

 

פנסים מבוססי לד

בפנסים אלו ישנם מעגלי צבע שונים וניתן לשלוט בכל אחד מהם בנפרד כדי ליצור אפקטים בצבע. ניתן לכוון את התאורה לכל נקודה בחלל תוך כדי ישיבה, הישר מעמדת הפיקוד. סוג תאורה זה מעולה לבמה ומצוינים לאירועים. סוג תאורה זה מפיץ אור בהיקף רחב מאוד, יכולות תנועה של 360 מעלות, ומשלב תכונות אלו עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד. יתרונות אלו מאפשרים את השימוש בהם בכל מקום.

פנסי לד חכמים הם בעלי משקל נמוך כך שהשליטה עליהם, על התנועות שלהם והניוד שלהם היא קלה יותר לצוות ההגברה.

 

פנסי אפקטים

פנסי אפקטים מייצרים אפקט תאורה דינמי שניתן לכוון באופן עצמאי. בגלל הדינמיות, פנסים אלו יכולים להאיר את המקום עם מגוון של קרני אור צבעוניות, אדומות, ירוקות, כחולות ואף לבנות. הפנסים מעניקים לבמת האירוע אפקט צבעוני. פנסים אלו מגיעים בעיצובים שונים,

החל מעיצוב רטרו ועד לפסי לד מתוחכמים וחדשניים. בתוך קטגוריה זו של תאורה ניתן למצוא גם פנסי דימרים. בפנסים אלו ניתן לשלוט על עוצמת התאורה והם מאפשרים משחק עם התאורה כדי לייצר את האווירה המתאימה למופע.

 

לוחות פיקוד ובקרה

מערכת בקרה מודרנית חייבת לשלוט בעוצמת האור, כיוונו, צבע האור והאפקטים. זרקורים ופנסי הלדים מופעלים בתקשורת מרובת ערוצים. המערכות החדשניות שקיימות כיום בשוק מאפשרות הפעלה של כל מערת התאורה של המופע,  ומקנות למפעיל ומעצב התאורה את כל מה שצריך כדי לספק תאורה מתאימה לאירוע.

 

פנסי פולו ספוט (פנסים עוקבים)

פנסי הפולו ספוט הם פנסים שמטרתם היא להאיר אדם או גוף בתנועה ממרחק רב ולהדגיש אותו ביחס לשאר התאורה הקיימת. פנסים אלו  נשלטים ע"י מפעיל התאורה שמזיז אותם לכל נקודה שבה נמצא האדם או הגוף אותו רוצים להאיר. סוג תאורה זה נפוץ מאוד בעולם התיאטרון ובמופעים שרוצים להבדיל דמות משאר המשתתפים על הבמה.

 

מסיבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם