מהם הפרחים הנפוצים ביותר לקישוט אירועים

מאז ומעולם השתלבו פרחים בתפאורת אירועים חברתיים. גם היום, רבים מאיתנו שולחים זרי פרחים באירועים מגוונים למכרים, קרובים, קולגות, לקוחות ועוד – בימי הולדת, ימי נישואין, ימי אבל, אשפוזים ועוד. אם כן, מהם הפרחים הנפוצים ביותר? במידה ואתם מתלבטים האם לשלוח פרחים ובאיזה לבחור, הגעתם למקום הנכון.

 

איזה פרחים לבחור?

פרחים הם הרבה מעבר לסתם צמחים. יש להם משמעויות סמליות רבות, והם יכולים להוסיף לכל אווירה, בין אם מדובר באווירה משמחת או עצובה, אינטימית או מורחבת. כמו כן, פרחים יכולים להשתלב במגוון פורמטים פיזיים ולקשט רהיטים, אוכל, לבוש, שיער ועוד. לפרטים נוספים על פרחים לאירועים, מומלץ לפנות לעסק הפרחים של אורן.

 

איך להתאים זר פרחים לאירוע?

הבחירה בסוגי הפרחים שירכיבו את תפאורת האירוע שלהם תלויה בגורמים רבים כמו זמינות ובהמשך לכך עונתיות. כמו כן, חשוב להתאים את הפרחים לא רק לטעם האישי אלא גם לתרבות האירוע שלכבודו הם נשלחים, ולמסר שאנו רוצים להעביר עם שליחת הזר. לכן, יש להתאים את הזר בשיקול דעת.

 

  1. להתייחס לעונת השנה

בסופו של דבר, פרחים הם צמחים שנובלים ולא מוצר חסר תוקף. על מנת להתאים את הזר לאירוע באופן מלא, חשוב לזכור שיש פרחים שמתאימים לכל עונה. הפרחים העונתיים יהיו במצב הרבה יותר טוב מבחינת עמידות ומראה מאשר פרחים שלא מתאימים לעונה. מהסיבה הזאת, כדאי לבחור פרחים לאחר התייעצות עם מעצבי אירועים כמו גם עם משתלה.

 

  1. הרמוניה בזר

אחת הסברות הלא נכונות שרווחות לגבי פרחים היא שכדאי ליצור זר שמורכב כולו מאותו הפרח, בשונה משילוב בין פרחים שונים בזר. זרים יצירתיים ונהדרים עשויים לצמוח מהאומץ לשלב מספר פרחים שונים. כמו כן, בשביל שזר יהיה מוצלח לא בהכרח צריך ליצור אותו עם כמות גדולה של פרחים – לפעמים מעט פרחים בשילוב הנכון יוצרים אפקט גדול יותר.

 

  1. מגבלות תקציב

משלוחי פרחים עשויים להיות בחירה פשוטה ונוחה, אולם בעת הזמנת זרים יש לזכור את התקציב שלכם ולא לחרוג ממנו. כשנדרשים זרים רבים לעיצוב האירוע הדבר יכול לעלות כמה אלפי שקלים בקלות. על מנת לעמוד בתקציב, מומלץ לחפש כמה וריאציות של זרים – זרים יקרים לא בהכרח יהיו איכותיים או מתאימים יותר, כלומר הפרמטרים להתאמה לאירוע לא בהכרח קשורים למחיר גבוה.

 

לסיכום, מה הפרחים הנפוצים ביותר לקישוט אירועים?

פרחים הם חלק בלתי נפרד מהצבעוניות בטבע, וניתן למצוא אותם במגוון אדיר של צורות, צבעים ומרקמים. בהמשך למגוון הפרחים הענק שקיים בטבע, קיימות להם גם משמעויות סמליות רבות. הסמליות נוגעת גם להענקת משלוחי פרחים אשר קשורה לאירועים ורגעים רגשיים, וגם לכל משמעות סמלית לכל פרח בנפרד. לא בכדי, הורד אשר מסמל אהבה הוא אחד הפרחים הנפוצים ביותר היום לקישוטי אירועים ומשלוחי הזמנה.

וורדים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם